ATT FÅ HÖRA POSITIVA SAKER

När jag satt på bussen på väg till jobbet i torsdags kom de på ett killgäng i blandad ålder. Jag sitter med mina hörlurar i, fast med låg musik så jag hör vad andra säger(och vad jag själv tänker), fast musiken är de jag hör mest. De sätter sig bakom mig och börjar diskutera min tatuering.  "De är ni som e dom konstiga, de är jag som e normal. Så klockrent. Det är ju sådär de är." Och hur de fortsatte att säga positiva saker om den, även fast de trodde att jag inte hörde. De värmer. Att folk säger positiva saker. De var på riktigt. De gjorde min dag.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Det är grymt att få beröm för sina tatueringar, man blir verkligen glad. Jag fick beröm för Link av en 12-årig pojke. ;D



sv: Ont som fan gör det, urförbannad blir jag.

2011-05-23 @ 22:03:10
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Ice

Så underbar tatuering!!! Har själv funderat på samma tatuering i många år, dock har man varit för feg... men Nu är det på gång! :)

2012-05-18 @ 20:50:20

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0