ATT HITTA INSPO BILDER

Efter min Thåströmtatuering kände jag mig klar. Att jag kände mig hel med små utsmyckningar på kroppen. Mina fjärliar kom efter men hade pratat om den ett tag. Åtta tatueringar är ändå en bra samling. Tyckte jag tills jag hittade en ny hemsida, Fuck Yeah, Tattoos. Tatueringar i olika stilar och storlekar och på endel finns de en historia bakom tatueringen.

Efter några tiotals sidor hittade jag vad jag ska göra näst. Fast ska rita upp mig egen, men hittade stilen.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

ÄLSKAR den där stilen!



sv: Tyvärr inte, han trodde inte han skulle kunna göra tatueringen snygg på det område jag vill ha den. :(

2011-07-14 @ 09:14:17
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0