STÅTLIGA TATUERINGAR

Det blev en sömnlös natt för mig. Jag var helt inne i mig själv och tattoologist. Hittade sidan hos Kenza och blev överlycklig. Motiv har jag inge problem med att komma på, men det är placering som är svårare för mig. Jag har lite svårt för allt för synliga tatueringar. Sen älskar jag mina som finns på rygg och axlar. Min nästa ska sitta på höger sida då jag bara har en på revbenet och en på foten. Nu vet jag vart nästa ska sitta, tack vare den nyfunna sidan. Det ska bli så vacker. Antingen ett thåström citat eller någon utsmyckning som sträcker sig från skuldran till framsidan. (Bilderna är från tattoologist)


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

nice!

2011-02-08 @ 15:48:15
Blogg: http://emmasays.blogg.se/
Skrivet av: Emelie Örtegren

snygga tattoos du har! och de där var också fina, placeringen är najs. har funderat på det förr men är mer inne på nåt stort på ena armen. har redan en på undersida/överarm så då vill jag ha nåt på andra oxå. typ en stor röd ros, det hade varit så ballt.

2011-02-15 @ 19:51:50
Blogg: http://pancaakes.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0