BAJS PÅ EAST STREET

Måndagen spenderades med att springa runt på söder och umgås med vänner. Det har smidits planer om ett hejdå bak för mina katter och ena vännen som åker tillbaka till Nya Zeeland. Men nu till de tragiska. Vi var först inne på East Street Piercing då Pia och Jon skulle töja öronen. Jon från grunden och Pia lite till. Alla var sjukt trevliga där och då tänkte jag slå på stort och tatuera mig. Impulstatueringar är det bästa.

Vi går till tatueringsstudion som ligger vägg i vägg. BIG MISTAKE. Jag såg nog inte ett enda leende där. Alla var dystra och tråkiga. Vi fick inte ens ett välkomnande. Sen var musiken kass också. För mig hänger allt på de. Skit samma om tatueraren är bra eller inte. Skit samma hur fin studion är. Jag vill ha leende skratt välkomnande och bra musik. Men inget fick jag där. Så vi gick. Ska nog kika förbi studion Infamous imorgon.


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

haha fan v roligt! nu vill man ju nästan se din pappa för o se om d finns några likheter ^^



det där med att folk tycker att man förstör sin kropp har jag aldrig fattat. visst man behöver inte tycka det e snyggt men vadå FÖRSTÖRA lixom?

2010-10-18 @ 18:29:08
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: Art By Tina

Borde nog hänga mer i huvudstaden än vad jag gör. Händer ju massor av grymma saker. Håller helt med där - ska någon måla på min kropp ska dom minsann vara trevliga, det är ett krav. Lite nervös är jag, den 10:e har jag bokat tid, väntat länge nu, en studio som jag varit hos förut, men han som ska gadda mig är gästtatuerare från hudiksvall så jag har aldrig träffat honom. Men jag tänker att ägaren inte skulle ta in någon som inte var duktig - det skulle han ju inte tjänat på i längden. Och såklart har jag kollat upp honom - det jag sett är bra grejer. Men lite nervigt är det ju alltid.

2010-10-18 @ 19:49:57
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Bunny

Men guuu så tråkigt bemötande!



Svar: Ja :( Speciellt då det är den enda vännen man har :(

2010-10-18 @ 20:16:20
Blogg: http://harajukumademedoit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0