T A T U E R I N G 2



Min andra tatuering gjorde jag ett år efter den första. Jag kliver in i studion och hör hejarop "Hej du är här igen". Jag var ihågkommen ett år senare. Tack vara det så har jag alltid återvänt. Jag var lite störsk efter min första tatuering eftersom den kändes knappt. Som att någon satt och kliade mig på axeln. Efter en dubbelcalzone i magen var jag redo för att tatuera revbenen. Trodde jag. Helvete fy fan. Det ondaste jag har varit med om nästan. 45 min och två pauser senare var mitt revben klar.

Från Good Charlotte låten Hold on står det nu förevigt på mitt högra revben "Hold on if you feel like letting go,  Hold on it gets better than you know". En låt som alla borde leva efter...


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0