DON'T BECOME SOME BACKGROUND NOISE

Jag är sjukligt stel i min axel. Så det var en smula pärs att tvätta i morse. Storstädningen av allt katthår fortsätter. På måndag ska gardiner, kuddar, täcken och sängkläder tvättas.

Jag vill visa min tatuering. Den är så vacker. Den är så speciell. Roger hade ritat upp den efter hur han tolkar mig som person. Han lykades bra. Eftersom jag har vart i studion rätt många gånger kunde han inte misslyckas. Jag älskar hur kreativa människor kan vara. Hur de tar en ful skiss och gör den till sin egen. Hur Tomaz sen i slutet skarvar ner möblerar om och gör tatueringen så den passar.

Ikväll för Jimmy ta kort på min nya förälskelse. Lite svårt att få en bra bild på sin axel.

Min fula skiss, det syns inte på bilden. Men jag skrev dit Don't become some background noise.

Tankar
Skrivet av: carro

jo, men slutade för att jag fick avsmak av alla smaker. så hade josse mango då vi var där och hälsade på så nu är jag frälst :)

2010-12-07 @ 12:58:17
Blogg: http://caarroekholm.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0