ATT SEPTEMBER ÄNTLIGEN ÄR HÄR

Känns som jag borde starta en nedräkning till allt som kommer att ske. Vi kan börja med att om en vecka blir de Close Up kryssningen. Brutalt grymt då jag äntligen kommer få se Dia Psalma, deras sista turne. Om två veckor bär de av till Göteborg med 16 andra vänner för att fira min födelsedag, och fyra av mina vänner fyller ocskå år. Under den helgen ska vi också se Lars Winnerbäck. Vi kommer hem sent på söndagen och tidigt på måndagmorgon sitter jag och Jimmy på ett plan mot Barcelona, Catalonia. När jag kommer hem därifrån vankas de fest då fina Ina från London är i stan och hälsar på.


Jag kommer tjata, jag kommer vara pepp. Jag älskar septembermånad.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0