ATT VAKNA UPP MED GLASSMAGE ALLDELES FÖR TIDIGT

Har legat och dragit mig nu en timme i sängen. Eftersom jag vaknade upp med en smula magknip kändes de behövlig. Dagen igår blev inte som jag och Cissi hade tänkt oss. Planen var äta glass och sen grilla. Men de blev ett besök på Djurgården för att köpa Grönan kort, då tänkte vi passa på att gå på Grönan. Men icke. De har stängt Måndagar och Tisdagar. Men då blev de glassätande på Skansen. Knappt några djur fick vi se förutom tre börjnar som låg och kramade om varandra. Sen bar de av hemåt och grillning med gammalt kol.


Tankar
Skrivet av: Art By Tina/Tina Axelsson

Men - jag vill ju också se kramandes björnas. Cute stuff!

2011-05-10 @ 08:24:09
Blogg: http://trueborn.blogg.se/
Skrivet av: Jessi Fox

fan va gay! skulle ni tjacka grönankortet för spelningarna i sommar? :D

2011-05-10 @ 09:58:19
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0