ATT ÄNTLIGEN FÅ HA HELG PÅ RIKTIGT

Den här fredagen kommer bli fullspäckad, ska hinna med att jobba morgonpass. Sen bär de av till stan för att pussa på Jimmy och efter de ska jag och några vänner till Gröna Lund för att se Säkert!. Det blev ingen Johnossi förra veckan då regnet förstörde vårt humör och var ändå inget favoritband för någon av oss. Efter spelningen röstar jag för utgång. Min första lediga helg i Stockholm, på jag vet inte hur länge. Antingen har jag jobbat helger eller så har jag spenderat mina lediga hos mamma.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

ååååh tänk om man hade haft sån lyx! ska jobba den här helgen med.. och nästa... SUCK!



men du. ha så jääääääävla kul och tack för tipsen :)

2011-05-20 @ 10:43:54
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Estefany

gröna kortet is the shit! skaffat den antar jag? För då är det ju bara dra på konserten fast bandet kanske inte är favorit. Men man utstår bara skitväder om det är ett favoritband ;)

2011-05-20 @ 19:23:22
Blogg: http://mystuff.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0