OCH JA, JAG ÄR RÄDD FÖR VERKLIGHETEN

Jag önskar att någon skulle kunna ta mig i kragen ibland. Jag går allt för ofta på mina känslor. Det är något vi har pratar mycket om på Kris & Trauma. Att jag är en känslosam människa som tar till mig andras känslor lätt. När jag tittar på serier och filmer känner jag vad de känner. I flera timmar har jag försökt övertala mig själv att gå ut. På promenad och handla lite mat. Jag har hittat flera saker i lägenheten att göra istället. Dammtorka, städa upp och ta hand om mig själv. Men nu ska jag ut. Jag måste. Jag vill. Även om jag är rädd så finns de rädslor att


Tankar
Skrivet av: Joss

sv: jasså? jag älskar hennes stil =)

2011-03-03 @ 11:51:36
Blogg: http://sickbitch.se

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0