INGE DOWLOAD. IT SUCKS

Folk är rätt värdelösa. De blir inge Download Festival för mig. Tråkigt folk som inte vill följa med. De svider lite då deras bandsläpp har vart gryma, Alice Coope, Avenged Sevenfold, All That Remains, Bowling For Soup, Buckcherry, Cheap Trick, Def Leppard, Disturbed, Korn, Linkin Park, Mr Big, Puddle Of Mudd, Rob Zombie, System of a Down, The Pretty Reckless, Thin Lizzy och Twisted Sister.

Jag hade vart i himlen. Men går det att vara i himlen utan sällskap? Menmen. Får hitta något i Sverige som lockar mer. Kanske Metaltown. Då Avenged Sevenfold och Volbeat spelar där.


Tankar
Skrivet av: Bunny

Ja det lät verkligen som en awesome festival! :O

Skulle dock också vilja till metaltown iår, men förhoppningsvis har jag jobb då ^^

2011-03-06 @ 11:08:25
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Oj, ingen dålig festival ju!

Men Thin Lizzy, vem sjunger där nu? :O



Åh, Volbeat vore awesome! Tyvärr har jag inte semester när Metaltown går av stapeln, så kan inte gå. :(



sv: Ja på det sättet är det ju bra med kroppens egna klocka men alltså, jag vill sova till åtminstone 9. :P



GRYMT! Älskar left-overs!

2011-03-06 @ 11:27:04
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0