ATT SAKNA NÅGON GÖR RÄTT ONT

Den här månaden jobbar jag en kväll mindre i veckan, och de är en smula värdelöst. Att gå från att jobba varannan dag  (och jobba helg) till att vara ledig tre dagar i taget. Idag är jag ledig och har ingen inplanerat. Kan vara bra då jag har alltid haft något att göra de senaste veckorna. Jag kanske förtjänar en heldag hemma med ett nytt xbbox spel?

Fast en grådaskig skogspromenad skulle behövas. Jag och mina gummistövlar. Behöver få komma ut och rensa tankarna. Då jag saknar mina djur allt för mycket.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

grådaskig vetifan om promenaden blir idag.. eller? men gört bara. det är skönt att gå ut och rensa tankarna! om inte så behöver man friskluft varje dag.. annars blir man fan deprimerad.

2011-03-07 @ 09:42:43
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0