ATT SÄGA GOD NATT HALV FYRA PÅ NATTEN

Det här är snudd på tortyr. Jag är extemt uttråkad. What to do? Halv fyra på natten. Jag får inte duscha. Spela vågar jag inte göra. För då kommer jag verkligen inte att somna. Bästa är att jag råkar väcka Jimmy lite då och då. Så för en halv timme sen stod han i köket och gjorde sig ett glas O'boy. Men han kan sova ändå. Jag drack cola för fyra, snart fem timmar sen och jag kan inte sova. Tur de att mina planer för imorgon (idag) ställdes in.

Jimmys snarkningar gör mig, som tur är, väldigt trött. Men aldrig mer cola efter sex på kvällen. Eller aldrig mer cola. De ska vara päronsaft!


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Skönt att du blir trött av snarkningar! Jag blir klarvaken av irritation. :P



sv: Fantastiska Alice in Chains!

2011-03-10 @ 05:37:24
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0