ATT PLÅGAS SAKTA MEN SÄKERT

De här har varit mina värsta dygn på länge. Visdomständer är djävulens påfund. Jag har knappt sovit. Jag har velat kräkas. Jag har velat gråta. Men inget. Dumma visdomständer. De enda som hjälper är att ta en varm dusch och slappna av och borsta tandköttet och tänderna runt om.

Jag är inte kaxig för fem öre. För de mesta orkar jag inte ens sitta vid datorn och knåpa ihop en text. Jag ligger hemma och tycker synd om mig själv. Tur de att jag har en mysig soffa, två sköna kuddar och en allt för underbar täcke. Sova till halv fyra. Sen har hantverkarna gått hem för dagen, och då kan jag i lugn och ro plugga för högskoleprovet.


Tankar
Skrivet av: Syster

Stackare! :( <3

2011-03-30 @ 14:37:03

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0