ATT LÄNGTA TILL LÖRDAGKVÄLL DÅ PROVET ÄR ÖVER

Jag är lite förbryllad över alla engelska kommentarer jag får på gamla inlägg. Sen är jag förbyryllad över att jag inte kan sova då Jimmy är borta. Somnade närmare två i natt och vaknade vid åtta. Har legat och halvsovit sen dess. Och jag är utvilad. Tandvärken är nästan helt borta. Så jag ska försöka klämma in att plugga i natt och imorgon efter jobbet. Då jag i ren frustation gav upp i går. Jävla skit prov. Vad har jag gett mig in på?

Längtar brutalt till lördagkväll då jag får dricka öl och lyssna på bra musik då jag är ute (dom få gångerna jag är ute går vi sällan till bra musikställen). På lördagkväll är det Bandit Rock Award. Då jävlar. Inga allt för bra band. Men jag klagar inte. Jag är pepp. Att få vara omringad av rock och rockare i flera timmar. Sen att Magnus Betner ska uppträda. Nämnde jag att jag är pepp?


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

FAN vad kul att du ska gå! Jag hittade en som ville gå med mig men nu är biljetterna slut. :(

2011-04-02 @ 09:02:48
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0