ATT SE BRYAN ADAMS



Igår var jag på ett fullsatt Gröna Lund och såg Bryan Adams. I början var han brutalt bra. Han brände av låt efter låt efter låt. Flera jag kände igen. Det var ett drag i publiken. Folk skrek och apploderade. Men ingen knuffades. Men någonstanns där i mitten tappade han mig. Tre låtar på raken som jag inte kände igen. En som var brutalt dålig. Och de var ingen liveakt. De var bara låt efter låt. När Summer of 69', Everithing I do och Cuts like a knife spelades kände jag mig verkligen färdig. Så vi lämnade Elin i publikhavet och letade reda på toaletten. Lyssnade på han från bänkarna istället. Bryan Adams var bra, gryma musiker och för de mesta. Gryma låtar. Men jag vill ha mer liveakt. Mer som Summer of 69' där de blev helt galna och bara körde hur de ville.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Åh, du hade ändå en väldigt bra plats!



Ja vi drog efter Heaven, just för att vi visste att alla skulle börja gå samtidigt sen.

2011-06-11 @ 08:18:23
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar med fina priser på min blogg finns även en dagens blogg tävling där du har chansena tt bli länkad inför mina 200-600 unika läsaredagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-11 @ 15:53:45
Blogg: http://domkallarmighannes.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0