ATT LYSSNA PÅ THE MAN BEHIND THE MASK

Jag gör de jag är bäst på. Stalka Alice Cooper på youtube. Alice Cooper betyder väldigt mycket för mig. Första gången jag såg han var en betydelsefull helg då jag fick mycket bekräftat och uppklarat. Alice Cooper har varit den som för oss samman. Alice Cooper var den som fick mig börja lyssna på 70 och 80 tals rock. Jag har länge velat tatuera in något från Welcome to my nightmare plattan, längs hela ryggraden. Men min idé ratades ner av Roger på studion. Han ville inte att jag skulle ha en sån mörk tatuering. Jag vill fortfarande, de skulle vara vackert. Men mörk. Jag får nöja mig med att se liveklipp och videosar från plattan istället.

I must be dreaming, please stop skreaming.


Tankar
Skrivet av: Rockalicious

Sv. Ja Buckcherry är asbra, fy fan vilken frontman sångaren är dessutom! :)

2011-06-21 @ 12:50:59
Blogg: http://sprillansny.blogg.se/
Skrivet av: - Alexandra!

Alice Cooper är mäktig, den som säger annat ska få smaka på mina bullar.



sv: Jag förstår det! Tyvärr fick jag inte styra och ställa så mycket över min semester då jag blev fast anställd sist av alla, så jag låg sist i kön. :(

2011-06-23 @ 10:38:35
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0