ATT FÖRBEREDA SIG FÖR ATT GÅ UT I STORMEN

Jag räknar ner och förbereder mig tills jag måste ut och bege mig till jobbet. Jag känner mig ändå relativt redo. Fast på ett sätt känns långkalsonger väldigt lockande. Ännu än gång vill jag säga att mitt bästa köp på länge måste vara mina höga gummistövlar.

Lyckades få syster att gå på systemet åt mig då jag jobbar från 12 - 16,15 och gå på systemet efter de är inte alls lockande. Får hitta de positiva sakerna i de här skitvädret.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Jag måste också skaffa mig ett par såna där snygga gummistövlar, som inte ser ut som en bondes... ;D



sv: Ja alltså jag känner att man faktiskt på ett eller annat sätt bör stödja artister ekonomiskt men på vilket sätt borde vara upp till var och en. Som Alexander säger: gå på konserter, köp tröjor etc. så får dem pengar ändå. Eller så är man den som vill ha skivan till hands - ja då köper man den.

2011-06-23 @ 11:24:27
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0