ATT VARA UPPE HELA NATTEN MED HINDER

Efter att ha gråtit en liten skvätt över mina saknade katter så ska jag ta tag i dagen. Redan hunnit glo på serier och dushat. Har satt spotify på högtsa volymen och ska ta tag i disken innan de blir till att göra en snabb vända till Götgatsbacken då de är så fint väder ute.

Hinder och Skid Row har samma påverkan på mig, kan inte sitta still, klättrar på väggarna och sjunger med de högsta jag kan. Och så tycker jag de är dags för Hinder att komma tillbaka till Sverige.


Tankar
Skrivet av: Gosia

Tack, haha!

Men jag skojade lite... skulle nog dö av chock om någon kapade av SÅ mycket hår på mig.



OCH JAAA! Hinder till Sverige!!

2011-07-19 @ 11:33:44
Blogg: http://gosias.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0