ATT SJÄLEN GÅR I BITAR DÅ JAG HÖR NYA SONIC SYNDICATE

jag blir ledsen ända in i själen då jag hör nya Sonic Syndicate låtar. De är inte de bandet jag blev förälskad i. De börjar mer och mer likna Dead By April. Botten napp med den nya sångaren. Från en äckligt grym och hård snubbe till en pretty boy från England. Och vad är grejen med regnet i videon. De känns som en boyband video. Roland kom tillbaka och styr och rensta lite i bandet igen


Tankar
Skrivet av: Gosia

Haha, alltså pretty boy skulle jag nog INTE kalla honom. Så ful :(

Men ja, jag håller med dig, de har verkligen blivit sämre. Den här låten är värre än DBA, så mesig!

2011-07-20 @ 23:03:43
Blogg: http://gosias.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0