ATT FÅ SOCKERKICKAR MED FINA VÄNNER



dagen har vart allt för händelserik för min del. med allt för många kassar i handen glömde jag min väska med mina hemmanycklar i. jävla tur att ena mobilen och plånboken låg i någon av alla kassar. efter ett samtal till sl där jag de skulle kontakta chauffören var de bara att planera om. vi våldgästade anna och hade kakkalaset hos henne ustället. lika mysigt de. kakor sushi vänner och allsång på skansen.

jag är så sjukligt glad över mina vänner. att jag hade sån tur i livet. hade kvalitetstid med min pia under dagen. vi skulle baka bullar men blev en lång runda på stan istället

Tankar
Skrivet av: Bunny

Hoppas du får tillbaka dina nycklar! :O

2011-07-20 @ 09:40:45
Blogg: http://bunnydrugz.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0