BEST DAYS OF MY LIFE

Då jag hade frukostrast på jobbet fick jag höra en gammal goding som jag inte har hört på flera år, Summer of 69. Ljuva Rockklassiker spelade den. Jag förstår inte varför jag inte kan lyssna påd en stationen hemma. Det är frustrerande. Bara brusar och har sig. Men såfort jag kommer ut från gården blir de bra mottagning.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Honom ska jag se i sommar! :D



sv: Ja usch, många chaufförer har verkligen problem i trafiken. Jag undrar vad dem tänker när dem bestämmer sig för att inte blinka, göra den där lilla chansningen, som faktiskt kan orsaka stor skada.

WHAT?! Dem SKA stanna vid ett övergångsställe om det inte finns trafikljus, det är lag. Bra tant där alltså!

2011-02-10 @ 16:52:44
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0