ATT VARA DEN BÄSTA PIRATEN I VÄRLDSHISTORIEN

Idag gick jag upp samtidigt som Jimmy. Lika bra att starta dagen på en gång. Sitter nu nyducshad och försöker få ner laktosfri yogurth. Blev ingen vegetariskmåndag. Så jag kör de idag istället. Till lunchen väntar goa qournfileer och en sallad til de.

Sen är jag nog en fullbordad pirat. Inbrottjuvarna tog bara datorn och xboxet. De letade bland mina badlakan, kläder och i min vaniljsockerburk efter något värdefullt. Jag skulle ha tagit pengarna som fanns i skattkistan och spriten som stod på bänken. Men alla kan inte vara lika bra pirat som mig.


Tankar
Skrivet av: Hanna Wild

sv; Haha, jag skulle aldrig förlåta dig :-P

2011-04-20 @ 10:23:22
Blogg: http://hannawild.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0