ATT HA KONSTIGA DRÖMMAR OM HALVNAKNA ROCKSTJÄRNOR

Sitter och vaknar upp med yogurth och Scooby Doo på sexan. Natten innehöll jättekonstiga drömmar. Allt från att Josh Todd från Buckcherry hängde hemma hos mig, men att min syster förstörde allt genom att köra runt med mig. Gick oc grät i mitt rum och skvallrade till mamma. Sen att jag och en kollega skulle köpa coca cola, istället för att köpa de på jobbet skulle vi gå till en klädbutik där de sålde massor med cola flaskor i olika storlekar. Länge sen jag hade vrickade drömmar, och kom ihåg dom.


Halvnaken Josh Todd på taste of chaos


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Drömmar är skumma alltså.



sv: Det gör du rätt i! Jag kör visserligen på MP3:n annars men ja, att ha lite variation i vilka radiokanaler man lyssnar på är rätt smart alltså.

2011-04-24 @ 19:05:32
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Systeryster

Haha! Och jag som drömde att sångaren i Killswitch satt i vår soffa inatt! Det var coolt! ;D

2011-04-24 @ 20:41:34

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0