ATT BLI UPPRÖRD ÖVER ELGIGANTEN

Ska aldrig mer handla på Elgiganten på Kungsgatan. De kan inget som sina produkter eller om kundbemötande. Då Jimmy skulle köpa headset till min mobil i julklapp gav dom han fel headset. Samma sak hände mig då jag skulle köpa hörlurar till honom. Jag hade till och med modellnumret på Jimmys mobil så allt skulle gå rätt till. Jag dubbelkollade med han som gav mig dom och henne i kassan. När Jimmy öppnade sin present igår så var de såklart fel. Dom på Elgiganten hade gett mig headset och hans mobil kan bara ha hörlurar. Jag sa till och med till henne i kassan att Jimmys mobil inte ens stod med på listan. Men nejdå. Den skulle passa.

Jag blir så förbannad. Att de inte ens kan göra sitt jobb. Sen att de dumförklarade min syster då hon inte visste om att den gamla Ipod Nano inte fanns kvar längre. Fy på dom. Aldrig mer handla där.


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.



idioter!

2011-04-05 @ 13:42:25
Blogg: http://emmasays.se
Skrivet av: - Alexandra!

Då vet jag att jag aldrig ska besöka den butiken!



sv: Grymt sound!

2011-04-05 @ 16:21:57
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0