VALET DEN 19E SEPTEMBER

Igår gick jag och röstade. Jag har vägt fram mellan två olika partier. För- och nackdelar. Alla partier har nackdelar som inte delar mina värderingar och tankegångar. Inget parti är perfekt. Jag blir ändå rätt frustrerad då det kommer till politik och folks trångsynthet. När vi inte delar samma åsikter blir man helt plötsligt idiot eller man tänker allt fel. Vissa ska trycka på ens åsikter. Det är så från båda blocken, och tyvärr umgås jag med folk från båda blocken som har en allt för stor försvarsattityd. Jag är ledsen över att folk inte kan acceptera att alla är olika, att alla tänker olika. Jag kan gärna diskutera politik, men jag kommer nog aldrig säga vilka jag röstade på.

Det enda viktiga är att vi går och röstar.  


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0