HOFFMAESTRO & CHRAA

Såhär mycket såg jag av Hoffmaestro spelningen.
 

Eller nu ljög jag. Jimmy lyfte upp mig några sekunder så jag fick se deras energi på scenen. 15 000 personer var på den slutsålda spelningen på Gröna Lund. Jag är glad att vi slapp köoa då ett varsitt Grönan kort låg i våra plånböcker. Folk var som galna. Det klättrades på attraktionstak så de skulle få se bättre. På polisens order skulle de komma ner självmant eller så skulle polisen komma och ta ner dom. 25 min köandes till toaletterna. Eftersom jag knappt såg något drog vi efter en timme. Grindarna stängdes vid sju och vid nio då vi åkte var det fortfarande människor som försökte övertala vakterna att släppa in dom. Det kom fortfarande fullsatte spårvagnar med folk som ville in. Det var galet.   

Men helvete vilken energi det var under kvällen. Publiken stog inte stilla, pulsen var hög och alla var glada. Lite less är jag då jag knappt såg något. Menmen.


Tankar
Skrivet av: Angie

jaa han är allt bra grym!!

2010-09-13 @ 12:25:43
Blogg: http://lifeisahighway.blogg.se/
Skrivet av: Art By Tina

Härliga Hoffmaestro (ett band som bara funkar live) - missade dom dock i somras. Såg dom ett gäng gånger förra.

2010-09-13 @ 16:55:35
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0