VÄRMANDE LÅNGKALSONGER

Det är tydligen massor med förseningar och indragna turer nu i Stockholms busstrafik. Varför? Snön har visst kommit. Varje år samma visa. Snön kommer och staden blir lika chokade. Mina långkalsonger värmer nu gött då jag ska ta mig till jobbet. 11 - 16,15. Underbart pass.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Jag förstår mig inte på den här dumma chocken kollektivtrafiken får VARENDA år det kommer snö (men man kan lyssna på meteorologer). Det finns egentligen inte så mycket för dem att göra, det är inte så att dem har något som hjälper tågtrafiken när snön väl är där ändå så det är ju bara att göra som dem brukar - köra lite långsammare. Att ställa in är lite löjligt tycker jag.



sv: Det tycker jag du gör rätt i! :)

2010-10-22 @ 10:15:49
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Ja, absolut. Och jag känner mig alltid lat om jag är hemma på grund av en enkel förkylning.

2010-10-22 @ 14:47:23
Blogg: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0