VARFÖR SPLITTRA ETT VINNANDE KONCEPT?

Jag fattar inte riktigt vitsen. I Storbrittanien turnerar Stone Sour och Avenged Sevenfold tillsammans. Jag älskar då band gör konserter tillsammans. Lyckades se då Shinedown och Disturbed gjorde spelningen ihop. Mer energi från publiken och en motivation från banden att göra bättre ifrån sig.

Nu frågar jag mig hur Stone Sour och Avenged Sevenfold tänkte då de ska spela i Sverige? Varför splittrade de upp? Den 18 november spelar Stone Sour och sen, två dagar senare kommer Avenged Sevenfold? Varför inte mosa ihop allt på samma dag som de gör i Storbrittanien? Är de för dyra för Sverige?

Jag vill ha mitt svar, jag vill se banden ihop! Tack vet jag Taste of Chaos.


Tankar
Skrivet av: Dominiclotta

Incredible site!

2012-04-03 @ 09:51:57
Blogg: http://dominiclotta.blogmentions.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0