VARFÖR ÄR DET SÅ SKRÄMMANDE?

Under den här veckan har jag börjat bygga upp min mur igen. Det sociala livet börjar bli för svårt igen. Jag vet inte vad som skrämmer mig, speciellt då det kommer till mina vänner. De känner mig och jag känner dom. Men det är något som hindrar mig. Jag har en spärr.

Jag vet inte hur jag ska bete mig, hur jag ska agera i situationerna. Hur samtal ska föras. Därför gömmer jag mig. Jag gömmer mig innanför mina väggar. I mitt hem som jag har byggt upp. Därför är jag glad att jag har mitt jobb, där det kräver av mig att vara social. Vara glad och le. Konstigt nog klarar jag av dom situationerna. Jag vet precis hur jag ska agera. Jag vet vad som förväntas av mig. En situation jag trivs med. Jag är självsäker i, något som jag vet är bra på.


Just nu vill jag lägga mig på en hylla och vänta ut det här.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

Wow, vad du gräver i ditt inre..

2010-10-25 @ 02:33:00
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Grodan

sv: hihi :) Jag grät faktiskt en skvätt i lördags kväll när missarna äntligen var hemma igen :D

2010-10-25 @ 07:38:28
Blogg: http://reneesmedhult.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0