VÅR KVÄLL SER UT SÅHÄR


Jag; Ska vi vara gå på bio ikväll eller se på fotbollen?
Jimmy; Vi kan se på fotbollen...

Som ni ser på bilden ser han inte på fotboll. Utan det är den nya datorn som får hans uppmärksamhet. Jag blev snuvad på en bio kväll. Men så farligt är det inte. För första gången på över ett halv år, sen han flyttde in, slipper jag få all uppmärksamhet.

Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

haha ja det är så det känns. men det där satans billarmet - det gåååår inte. Så jag får sitta och sura vid datorn en stund först. suck.. kanske ta en dusch, kan man duscha bort dåligt humör? ehrm hehe.

2010-10-12 @ 21:43:27
Blogg: http://emmasays.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0