SLITER MIG I TVÅ

Det är höst igen och alla känslor kommer tillbaka. Känslor och tankar om vår vackra stjärnhimel. Men den börjar skrämma mig. Har alltid trott att den vakar över min familj och mina vänner. För ett år sen då alla började upptäcka världen fick alla nya stjärnor att titta på för att söka trygghet och igenkännande.

Jag vet inte vad jag vill komma med det här, smula avundsjuka att jag inte får se andra himlar? Att jag går runt i samma hörn. Det har blivit en ny årstid, jag har blivit ett år äldre. Men det märks inte. Allt de galna är över, alla ovanor är borta.  Jag är bara 21. Jag vill inte ha de här inbitna vanorna. Jag vill ha galenskap tillbaka i mitt liv, fast en smula galenskap skulle nog räcka.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0