KATTKATTKATTKATTKATTKATTKATTKATTKATT




Det var en sak i Kroatien som var brutalt hemskt. Alla hemlösa katter. Under en promenad såg vi tio stycka. Och det var under en kvart. Allt från små kattungar till äldre pluttisar. Vissa var väldigt taniga medan andra hade lite hull på sig. Fast efter ett tag märkte jag att katterna hade det relativt bra ändå. De var med överallt och blev aldrig bort jagade. Det var människor som klom och klappade på katterna hela tiden och gav de lite mat.

Men det var fortfarande hemskt att se. En katt hade en stor böld och att människor inte kastrerar sina djur som är utomhus. Jag ville bara ta upp alla katter och ge dom massvis med kärlek. Fast med tanke på alla baketrier jag kunde ta hem till mina egna katter avstod jag. Fast ett gäng kattungar fick en studsboll av mig.


Tankar
Skrivet av: Emma - On the moon with Steve.

Inte det minsta :)

2010-10-01 @ 14:21:14
Blogg: http://onthemoonwithsteve.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0