PAJAD RÖST OCH PAJAD HÖRSEL

Det här var nog sista gången jag inte tog mammas råd. Hade öroninflamation innan jag åkte till Kroatien i september och efter flera dagars dykning sprack mitt öra då vi var på en utflykt i Dubronvik. Mamma sa hela tiden att jag borde gå till läkaren för att kolla upp det. Men med min läkarskräck gick jag aldrig till någon. Så i några månader efter resan så fick jag ont i örat varje gång jag gäspade eller utsatte örat för spänning. Nu har det gått bra, tills idag då jag snöt mig och det small till igen.


 


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Man är så dumt envis ibland alltså, alltid lätt att vara eftersmart. =/ Hoppas det går att fixa till örat!



sv: Jag kan inte ens se kommentarrutorna ibland, dem kommer liksom inte upp av någon anledning.

2010-11-30 @ 18:52:32
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Didrikirene

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2012-04-25 @ 10:13:29
Blogg: http://didrikirene.blogstie.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0