PÅ TRE RÖDA

Imorse var det bara för mig att slänga på mig de närmsta kläderna och sprinag till jobbet. Ett fint missförstånd på jobbet. Så jag fick ta morgonpasset istället för kvällspasset. 30 min efter öppningen var jag på plats. Det är rätt bra eftersom jag blev väckt fem min innan vi öppnade.

Ikväll vet jag inte vad som kommer att hända. Jag ska göra allt mitt bästa att försöka ta mig till roqs, en vän känner bandet som ska spela. Och live rockmusik sitter aldrig fel. Men paniken ligger där och pyr. Jag vet inte om jag vågar. Men jag har laddat upp för en myskväll med mannen min. Småplock med räckor och andra goa saker.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

sv: Åh, det har jag aldrig hört förr, får prova på någon gång!

2010-11-13 @ 17:03:56
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: Ida

Ja, det är bra att man kan "låna" grannarnas nät då ;)

2010-11-13 @ 17:20:08
Blogg: http://drinkitup.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0