MR CROWLEY

Jag och synt går inte ihop. Men jag har vissa undantag som den där låten. Den är mäktig. Den är brutal. Det är Ozzy Osbourne. Just det här framträdandet har han inte den bästa rösten. Men med den där publiken, live bandet och sen ger Ozzy allt. Han levererar. Uppskattar publiken. Och för mig är det de viktigaste. Rösten kan vara perfekt. Men om du inte levererar och uppskattar din publik har du inte mycket att hämta hos mig. Hahah, killen vid 02,46 är underbar. Fast jag ska inte säga något. Jag är likadan. Stå längst fram och se sin idol. Det är mäktigt.


Tankar
Skrivet av: DANIELA

haha så söt killen va då :)

men den låten live asså jävlar. måste säga att den var en av dem mäktigaste att uppleva!

2010-11-13 @ 22:56:40
Blogg: http://danies.blogg.se/
Skrivet av: Art By Tina

Underbar låt. Chansen att han kör den i sommar på srf är nog rätt liten dock. Fast man kan ju alltid hoppas hårt!

2010-11-15 @ 19:35:52
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0