GLUTEN- OCH LAKTOSFRIA

För mig representerar bilden precis som livet ska vara. Vara utklädd, sitta på rad och äta godsaker med sina vänner. Trängas att få plats men samtidigt känna att någon finns där nära. Att luften bredvid en är tagen. Mina lockar börja försvinna nu. Det är sorligt. Lockarna som fanns under den underbara kvällen. Innan helvetet bröt lös.

Idag var en väktare inne i butiken. Fick prata lite med han. Ventilre över hur det är att jobba. Han tycker jag gör bra ifrån mig. Tar saker i småsteg men att jag ändå är där. Mamma ska ringa Kris och Trauma åt mig. Då jag inte har energi till att göra något. Mitt huvud har slutat att fungera och idag åkte jag hem med kläder som var ut och in. Har ett blåmärke på handleden som förmodligen är från söndagens händelse. Jimmy får fotografera den så det blir ett till bevis. Jag vill att allt ska vara över.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

Beundrar dig att du ens har gått tillbaka. Fyfan vilken stark människa du är!

2010-11-03 @ 10:40:52
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0