BITTERSWEET

Jag är tillbaka i Stockholm och jag vet inte vad jag ska känna. På tågresan slog huvudvärken och illamåendet till. Min rädsla hann i kapp. Hos mamma kunde jag åtimnstonde slappna av. Jag visste att jag slapp springa på gärningsmännen i Bollnäs. Därför är det så fint med fina vänner. Kommer till mig då jag inte vågar lämna lägenheten. Enda gångerna jag lämnar lägenheten själv är till jobbet eller då jag måste handla, och då har jag oftast någon i telefonen.

Men sen är det skönt att vara tillbaka. Nästa vecka närmar sig, konsertveckan. Jag har min Jimmy i Stockholm. Fin fina vänner. Jag har mitt liv som jag måste fortsätta med.

So many times I'd tried
To be much more than who I am


Tankar
Skrivet av: Vanadesse.

haha ja jag e uppenbarligen skitefter ;D Tycker det e konstigt att ingen bloggare tagit upp det heller eftersom de flesta jag följer skriver om Mötley och allt runt om det typ hela tiden :D

2010-11-08 @ 14:40:09
Blogg: http://vanadesse.blogg.se/
Skrivet av: Jessi Fox

Bra att du har ett place att fly till. Tänk om man hade det själv..

2010-11-08 @ 23:59:53
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0