35 MINUTER ÄR ALLDELES FÖR KORT



För någon timme sen fick jag att mail och spelschemat inför morgondagen. 35 minuter är allt Buckcherry får imorgon. Ett Vampire Diaries avsnitt är längre än det. Det känns som ett skämt. En förolämpning. Fast 35 minuter är väl bättre än inget? Men morgon dagen kommer att bli grym. Två scener och åtta band. Fast satan vad sliten jag kommer vara då allt är över.

Onsdag; jobba till tre sen iväg till hovet. Där Disturbed avslutar allt 00,10
Torsdag; upp och jobba på morgonen. Sen blir det Stone Sour på kvällen.
Fredag; upp för att åka till Danderyd och Kris & Trauma, sen blir det hejdå bak och umgås med vänner
Lördag; Någorlunda sovmorgon. Sen iväg och äta middag ute och sen Avenged Sevenfold.


Tankar
Skrivet av: - Alexandra!

Just tusan, det är den där inne-festivalen idag! Attans att man inte kan gå, hade varit riktigt nice att se Disturbed.

Avenged Sevenfold i helgen vore inte heller illa, ska tyvärr inte gå på den heller. =/



sv: Det har liksom aldrig blivit av för att jag inte alls förstår hur tusan pigall smakar, haha. :P

2010-11-17 @ 09:40:51
Blogg: http://ninjafruit.blogg.se/
Skrivet av: voff

Ska jobba på Hovet i natt. Börjar 23:30 och slutar förhoppningsvis tidigt då jag har en tenta i morgon men man vet ju aldrig med dessa festivaler. På Sonicsphere så tog det evigheter att få bort allt. Jag hoppas att ni har det kul där.

2010-11-17 @ 11:44:41

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0