22;12 Tänkvärda sagor

Förra året fick jag en bok. Med massor med visdomsord. Boken heter Allting som är trevligt är bra för magen. Tänk och sagt i Mumindalen.

"Mumintrollet satt och stirrade ner i isen,
och plötsligt kände han att han blev arg.
Det började i magen som alla starka känslor."

"Världen var så stor på den tiden och det som var smått var litet på ett mycket trevligt sätt än nu
och passade mig mycket bättre. Om ni förstår vad jag menar.
Det enda som betydde någonting var att jag hittade min första vän och alltså började leva på riktigt
."


Tankar
Skrivet av: hanna

haha alltså mumin är typ klockren ju :o

2010-05-17 @ 22:55:31
Blogg: http://admin.nextinfashion.se/hanna

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0