19;10 Ruinerad av askmoln

På grund av askmolnet och mina fler oväntade dagar i London och på lyxhotell gapar nu mitt konto tomt. Jag har minus två kronor på kortet. Hur nu det är möjligt. Jag visste att pengarna knappt existerade. Smart som jag är tänkte jag ta ut 100kr för att veta exakt hur mycket jag hade kvar. Bankomaten gav mig snällt min hundra lapp. Men sen fick jag minneslappen, - 2,16 kr. Hur är det möjligt? Hur går det att ta ut pengar jag inte har?

Så just nu tackar jag och tar emot allt jag får, Coop var så vänliga och satte in min personalrabatt. Över 300kr hade jag helt plötsligt. Idag när jag kom hem låg posten och väntade på mig. 100kr på Body Shop.

 
Utsikten från Hotellet i Holborn

Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0