18;14 Heaven & Hell

Sitter och sippar på min sista festis, är det lördag kväll så är det. Min feber har inte släppt helt. Går runt och fryser och är sömnig. Sov nästan hela dagen igår. Magknip har vart ett återkommande symtom av allt för mycket chokladätande. Någon gång ska jag väl lära mig att jag är laktos intolerant?

Heaven & Hell ställer in alla sina spelningar nu i sommar, förmodligen beror det på Dios magcanser. Vi skulle ha sett Dio förra  december då han skulle uppträda på Debaser men ställdes in då världen fick reda på hans diagnos. Jag fick nytt hopp då Heaven & Hell skulle spela på Sonisphere med Dio i spetsen. Synd är det, men hälsan ska komma först.


Tankar
Skrivet av: carro

så lite så ;) haha, ja om jag börjar köra nu är jag ju framme på ett strax! ;)

2010-05-08 @ 19:51:46
Blogg: http://caarroekholm.blogg.se/
Skrivet av: Lisa

sv: jag bleker håret först en gång eller så, det behöver inte vara jätteblondt, sen slänger jag i en extremtoning finns att köpa lite överallt på internet, minns dock inte vad den där röda nyansen heter nu, men tror den heter hot red eller sådär! men är du intresserad så kan jag kolla upp det :).

2010-05-08 @ 19:53:11
Blogg: http://popflickan.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0