16;15 Att jag var nära att kissa på mig då jag såg att Sebastian Bach skulle komma..

Nog pillande för idag. Min hjärna är slut, istället lyssnar jag nu på Rockweekends spotify lista. I början på Juli ska jag dit igen. Rockweekend var min första festival, första gången jag fick se Alice Cooper och Thin Lizzy. Jag kommer alltid ha en varm känsla då jag tänker tillbaka på dom dagarna jag spenderade i Kilafors. I år blir det fler gryma artister som ska ses, Danger Danger, Sebastian Bach, Crazy Lixx, Deep Purple, Twister Sister och Mimikry. Min enda semsetervecka den här sommaren ska spenderas uppe i Bollnäs/Söderhamn. Årets första festival, men inte den sista.

Nu är det vår, så snart blir det en nedräkning.


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0