15;58 Fint med prickor

H&M's tights är värdelösa. De har udda storlekar som XS/S eller M/L på de roliga tightsen. I dom tråkiga finns bara, tråkiga. Men i rätt storlek. Kvaliten är värdelös också. Efter några timmar fick jag en reva under foten.

Bajs bajs bajs. Tightsen var fina för en gång skull. Men inte längre. Men jag hitta små saker under min power walk i stan. Mitt schampoo och balsam från Body Shop ska tydligen plockas ut ur sortimentet. Så de finns inget mer än de butikerna har. Mitt älskade Bilberry schampoo.


Tankar
Skrivet av: hanna

sv: Usch vad hemskt med han som drunknade! Och Så sant det du skriver. Sånt här händer liksom hela tiden i världen, men hör man det på nyheterna reagerar man knappt. Men nu när det var nån man känner... Nej, mår fortfarande illa.

2010-05-18 @ 16:27:28
Blogg: http://admin.nextinfashion.se/hanna

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0