14;17 En tågresa för mycket

Som jag oftast brukar göra tar jag ett tidigare tåg då jag ska möta någon. För vad som helst kan hända på vägen och jag vill inte låta den andra stå och vänta. I morse då jag skulle möta upp Jimmys mamma, som har åkt hela vägen från Ånge, hade jag planerat min tid väl. 20 min skulle jag ha på mig vid stationen. Köpa frukost och inte stressa. Men ett växelfel förstörde mina planer. Tåget blev en kvart försenad. Under turen lyckades jag spilla te i min väska och på mig. Satte på min mp3 och Def Leppard fick lugna mina nerver.

Jag kom i tid, men ingen mamma var hittat. Efter ett samtal hittade jag henne bland allt folk. Vi har fått ett stort paket också!


Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0