13;01 Jävla ljugande SIBA

Vid första reperationen tyckte jag SIBA var bra. Det gick snabbt. En vecka istället för tre. Väl hemma upptäckes det att tagentbordet inte satt fast, att den lotsnade vid deletknappen. Åkte tillbaka dagen efter (förra onsdagen) och lämnade in den igen. Varuhuschefen sa till och med två gånger att den här reperationen skulle gå ännu snabbare, och jag poängterade att det tog bara en vecka förut. Men han var säker på sin sak.

Det går att söka på deras service sida hur reperationen går. Jag gjorde det igår och statusen är "skickas till verkstaden". Jag är fly förbannad. Han lovade mig en sak som han inte kunde hålla. Att varuhuschefen gav mig ett sådant löfte trodde jag på han. Den förra killen sa mella två till tre veckor. Det kan jag tåla. Får då har de marginal med dator. En vecka har gått imorgon, om jag inte har fått datorn då ska Jimmy ringa och skälla. För det är jag inte bra på.

Tankar

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0