10;04 Bara 10 dagar kvar

Nästa vecka är det festivalvecka som gäller. Eller vecka och vecka, från torsdag till lördag. För några dagar sen släppte rockweekend spelschemat. Jag har redan märkt en krock. Twisted Sister och Crazy Lixx spelar samtidigt. Jag fick rådet av en vän, de är varken Twisted eller Sister längre. Det lutar till att jag ser början av Twisted spelningen eftersom de börjar 45 min innan Crazy Lixx. Danger Danger slutar då Mimikry ska börja. Sebastian Bach avslutar på fredagen och Deep purple på lördagen. Där är mina viktigaste spelningar. Sen ska jag nog mest bara njuta av att vara där. Hitta nya band och njuta.


Tankar
Skrivet av: Gustavragna

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-02-15 @ 10:02:38
Blogg: http://gustavragna.blog16.com

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0