09;26 Min rosa skönhet

Just nu vill jag bara skrika ut, ÄNTLIGEN. Min dator är tillbaka. Äntligen slipper jag en pluppskärm med linux som inte kan läsa in vissa hemsidor. Som inte vissar bloggars rätta utseende. Som inte kan läsa in min banksida. Spotify och bättre bildhantering. Fucking hell. Äntligen. Men.

Den sitter fortfarande lös vid deleteknapp området. Om de behövs lämnas den i på fredag, och då kräver jag en ny dator. Tredjegången gilt. Tillsdess ska jag njuta av min dator. Den är så fin. Speciellt nu när hela tagentbordet är utbytt och inge kladd är kvar. 


Tankar
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

njuuut! :)

2010-06-30 @ 10:12:49
Blogg: http://emmasays.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0