08;28 Hypokontriker igen

Har klickat runt nu på vårdguidens hemsida, men jag finner inget svar på min fråga. Blev lite rädd då jag såg fläckar som liknande blåmärken på ryggen. Speciellt eftersom jag har haft en orangefläck på handleden förra veckan. Fast den var rätt rolig då den liknande en guldfisk. Upptäckte denn nya fläcken igår och förhoppningsvis försvinner den snart.

Sen får min snuva också försvinna snart. Rätt irriterande att springa runt med snuva och huvudvärk i flera dagar.

 


Tankar
Skrivet av: Art By Tina

Både Aerosmith och Stone Sour var suveräna, aerosmith visste jag redan att dom skulle ge allt (det gjorde dom även 07). Stone Sour var första gången jag såg - riktigt bra live. Sett dom?

2010-06-17 @ 08:47:00
Blogg: http://trueborn.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0