M I L J Ö O M B Y T E

Jag älskar att bila genom natten. Titta ut över det svenska landskapet. Mystiska trollskogar och undangömda sjöar. Den enda trafiken som finns är upplysta lastbilar som har ett mål som oss. Jag känner mig mest fridfulld då jag får ta in allt jag ser. Vandra i mina tankegångar då jag ser en endlös sjö. Då vinden inte  blåser och allt är stilla. Det är inget som stör. Fundera på vilka djur och andra väsen som gömmer sig bakom alla tallar. Under sommarmånaderna är det fridullt. Men under vinterhalvåret är det mystiskt och jag drömmer, hoppas på andra väsen.


Synd bara att natthimlen inte är med mig den här gången. Ingen stjärna som visar mig vägen.


Tankar
Skrivet av: Jessi Fox

sluta vara så jävla tvärs emot.. gå över till min sida, den fina sidan. ica is the shit ;D uppenbarligen.



aaaaaaah vafan. vi får helt enkelt nöja os med mötley, maiden och slayer. FAN VA GRYMT DET KOMMER BLI! eller förresten, visst skulle slayer lira?

2010-07-22 @ 00:19:44
Blogg: http://jessiljungkvist.blogg.se/
Skrivet av: Emma says style, love & rock and roll.

så härligt!

2010-07-22 @ 08:26:09
Blogg: http://emmasays.blogg.se/

Skriv ner dina tankar här:

Namn:
Kommer du tillbaka?

Epost: (visas bara för mig)

Blogg:

Kommentar:

RSS 2.0